Tuesday 23 February 2016

الّلہ تعالیٰ کی محبت کے عکس

(چونکہ میں مزید تعلیم کے سلسلے میں ملک سے باہر چلا گیا تھا اس لیے اس پوسٹ پہ حضرت مدظلّہ سے نظرِثانی نہیں کروا سکا۔ امید ہے کہ اس میں الفاظ قریب قریب حضرت کے ہی ہوں گے لیکن اگر اس میں کوئ غلطی ہو تو اس کا ذمہ دار میں ہوں۔)

ایک خادم نے عرض کیا ک "مجھے حضرت تھانویؒ سے بہت زیادہ محبت محسوس ہوتی ہے۔ بعض اوقات تو ان کی محبت کا اتنا غلبہ ہوتا ہے کہ ڈر لگتا ہے کہ ان کی محبت حضرت کی محبت سے بڑھ نہ جائے اور اس میں میرے لیے خرابی نہ ہو۔" حضرت ہنسے اور فرمایا، "حضرت رابعہ بصریہؒ نے ایک دفعہ رسول الّلہ ﷺ کو خواب میں دیکھا یا شاید الہام ہوا تو ندامت سے عرض کیا’یا رسول الّلہ ﷺ! میرے دل پہ الّلہ تعالیٰ کی یاد نے اتنا غلبہ کر لیا ہے کہ مجھے آپ کی یاد ہی نہیں رہتی۔‘ رسول الّلہ ﷺ نے فرمایا. ’الّلہ تعالیٰ کی یاد بھی میری ہی یاد ہے۔‘" 

حضرت نے پھر فرمایا، "حقیقت یہ ہے کہ یہ تمام محبتیں حقیقتاً ایک ہی کی محبت ہیں۔ یہ سب اسی کے عکس ہیں۔"

No comments:

Post a Comment